Tuesday, September 13

SATURDAY


Sabtu lepas best gila!!!!! SIGS ada buat rumah terbuka eh salah salah sekolah terbuka :) Hehehe Aku pergi pun sebab ada makanan freeeeeeeeeeeeeee!! Zyqa, nana jadik model!! Hehehe aku tak nak masuk sebab maluuuuuuuuu! And tak reti nak jalan macam modelllll! Lepastu tetiba, aku terpilih top five best dresss -____- kena naik atas gak!! jalan macam model! WTF -_- Hahahaha aku jalan macam biasa ajeeew!

Masa gak ada Mesyuarat Agung. Ala yang lantik lantik Pengerusi semua tu. Semua kelab, aku ada jawatan hahaha. Tu pun kawan aku pilihhhhhhhhhh! KRS, aku jadik naib bendahari. Club Teater, naib pengerusi. And last, club sofbol, tak ingat hehehe!



Lepas balik dari sekolah, saya dan rakan rakan saya seperti haziqah johari, husnul, diyanah maria, farah yasmin, amilin azman, telah pergi ke rumah saya untuk bersiap siap nak pergi cs hehehe! Then ada lah budak class aku raya rumah akuuu. lepas tu pergi rumah farah. then baru g cs. zyqa g date. aku dgn kawan kawan aku tengok cerita smurf!!! best gilaaaaaaa!