Monday, September 26

Open house :)





Hi peminat setia pembaca blog saya!! lol perasan doh kau -.- Hari sabtu tu aku pergi open house rumah farid izzat (jiran aku) sebab dah lapar sgt hehehee tapi bila dah sampai sana, malu malu lol.

lepastu pukul 5 pergi rumah nina pulakkkkkk. before pergi rumah nina, balik rumah aku jap. aku nak tukar tudung :D tu yang lama tu hehe. pergi sana jalan kaki. ni semua pasal si kedekut tahi hidung masinnnnnnnnnnnn. nak tahu tak sapa? zyqa leeeeerrrr. satu hingggittt pun susah keluar -.-

hahahahaha then dah pergi rumah nina, nak naik taxi pergi rumah jia. jalan kaki pergi jalan besar, pehhh melecet doh kaki guaaaaa -.- tetiba, ayahanda menelefon sayaaaa!! dia bertanya saya dimanaaaaaaaa, then dah alang alang saya pun menyuruhnya hantar pegi rumah jia terus!! haaaaaaaa save money and energy!! lagi lagi HAZIQAHHHHHHHHHH HAHAHAHAHAHA! dah sampai, amik gambar banyak banyak :D lepastu dah pukul 8 lebih, pakcik aku amik. ingatkan nak pegi rumah izzatul, tapi jauh sangatttttttttttt! dah sampai rumah, masukkan gambar hehe. nak tengok gmbr tu eh? pergi kat facebook HAZIQAH JOHARI. Okay bye bebeh.