Thursday, September 1

1st day raya!!


This is my first day happened! Heee kalau nak tengok banyak lagi, pergi add facebook saya :-) Hari Ahad saya dah balik Pontian, lepas tu buka puasa kat sana (last day puasa). Besoknya rayaaaaaaaaaa! Heeee pagi pagi, pergi kubur arwah nenek. Baca yassin. Rindu fuang :( fuang tu maksudnya macam nenek/atuk lah dalam bahasa bugis :-) Then balik, mandi, siap siap. Pakai baju merah i! heee lepastu amik gambarlah apa lagi wehhhhhhh! First day raya pun, duit raya dah RM200 plus plus hahaha sikit ke? bagi wa banyak okay!! Hahahaha everytime raya rumah orang kat sana, mesti ada burasak!! Sedapnyaaaaaaaa!! Tapi bila nak gemoooook? :( Nanti semua laki tak nak kat saya tau!!! :'(

Petang tu, dalam pukul 4 lebih, balik kampung Muar pula :-) Mengambil masa dalam 2 jam lebihhhhhhhh! Malam tu tak raya ke mana pun, just makan je kat rumah atok! Lepas tu, ramai relatives kiteorang datang! Meriah betul :-) Pukul 12 baru balik. Hahaha Then dalam pukul 9 malam, kiteorang tengok bunga api yang tinggi tinggi tu! Ayah saya yang belikan! Hahaha 3 kotak kottt. Nanti saya letak video dia :-) Lupa nak cerita, kat Pontian pun ada main bunga api. Lepas dah main bunga api, kteorang tengok cerita hantuuu!! Hehehe like seriously, tengok cerita hantu dengan cousins lagi best daripada tengok dengan boyfriend. Lain kali kan, aku tak nak tengok cerita hantu dengan boyfriend! Tak best!!! Aku nak tengok cerita romantik ^^, hehehee baru besttttttttt. But not now lahhhh sbb aku tengah single -.- pity me!!

Ok bye!!!